تفاوت بین ممبر واقعی هیدن و عادی تلگرام

سعید مقدم
تفاوت ممبر اد اجباری هیدن و غیر هیدن تلگرام — ساناست

اگر دنبال خرید ممبر واقعی تلگرام بوده‌اید، احتمالا با عناوینی مثل اد اجباری هیدن، واقعی عادی یا آپلودر رو‌به‌رو شده‌اید. در این مقاله، به‌طور خلاصه و با زبانی ساده به تفاوت بین ممبر واقعی متود اد اجباری هیدن و غیر هیدن (عادی) خواهیم پرداخت.

 

تفاوت ممبر واقعی اد اجباری هیدن و غیر هیدن

به‌طول خلاصه، اد هیدن، نوعی از اد اجباری است که کاربر اضافه شده به کانال شما را متوجه این مورد نمیکند و کاربر نمیفهمد که عضو کانال شما است اما در اد عادی، کاربر متوجه محتوای شما خواهد شد و اختیار استفاده از کانال را دارد.

برای فهم بیشتر، در ابتدا بهتر است به‌صورت خلاصه راجع به ماهیت ارسال ممبر اجباری کمی توضیح دهیم سپس به تفاوت آن‌ها بپردازیم :

 

 

ممبر واقعی متود "اد اجباری" چیست ؟

در این متود ارسال، ممبر‌های درخواستی شما توسط یک تلگرام غیر‌رسمی به‌کانال شما اد میشوند. کاربرانی که به این صورت به کانال اضافه میشوند به‌صورت اجباری و خودکار توسط نسخه تلگرامی که نصب دارند به کانال وارد شده‌اند و اختیاری از این بابت نداشته‌اند.

مثلا اگر کسی نسخه تلگرامی به‌نام موبوگرام، طلاگرام یا ... را نصب داشته باشد، سازنده این نسخه میتواند روی اکانت شما اختیاراتی داشته باشد.

انواع اد اجباری :

  1. اد اجباری عادی
  2. اد اجباری هیدن

 

اد اجباری عادی

ممبر واقعی متود اد اجباری عادی، همان متود نرمال اضافه شدن کاربر به کانال است و اگر کسی به این شیوه به کانال شما اد شود، میتوانید کانال را کاملا مشاهده کند و از محتوای آن بهره ببرد و یا اینکه از کانال خارج شود.

میتوان از این نوع کاربر انتظار تعامل را داشت البته این مورد بستگی به کیفیت محتوا و استمرار آن دارد.

مقدار ریزش در این نوع ارسال بسیار بالا است و دلیلش واقعی بودن کاربر اضافه شده است.

 

اد اجباری هیدن

در ممبر واقعی متود اد اجباری هیدن، دارند پنل اجباری، کاربر را بدون اینکه متوجه شود به کانال شما اضافه میکند. درواقع کانال شما در لیست کانال‌های این شخص نشان داده نخواهد شد و مخفی خواهد ماند.

کیفیت این نوع اد اجباری، مانند ممبر فیک است اما با پایداری بیشتر.

ریزش ممبر در این نوع ارسال نسبت به حالت عادی پایینر است اما با دلیل دلیت‌اکانت یا استفاده از تلگرام‌های دیگری که کانال شما در آن از حالت مخفی خارج میشود، این ممبر هم دارای ریزش خواهد بود.

خدمات تلگرام

سفارش خدمات SMM تلگرام اعم از ممبر، بازدید، ری‌اکشن و اشتراک‌گذاری پست.