ربات سین روبیکا

سعید مقدم
ربات سین روبیکا | بات افزایش بازدید پست های کانال روبیکا — ساناست

روبیکا یک برنامه همه‌کاره یا Super app است که با نصب آن، نیاز به استفاده از چندین برنامه مختلف با کاربردهای گوناگون برطرف می‌شود. روبیکا نه تنها یک پیام‌رسان ساده نیست، بلکه یک پلتفرم رسانه‌ای است که شما را با جدیدترین اخبار، ویدئوها، پادکست‌ها، بازی‌ها، فروشگاه‌ها و خدمات آنلاین در ارتباط می‌گذارد. روبیکا همچنین دارای قابلیت‌های امنیتی و حفظ حریم خصوصی بالایی است که اطلاعات شخصی شما را در برابر دسترسی غیرمجاز محافظت می‌کند (ادعای شرکت سازنده).

 

ربات سین روبیکا

ربات سین روبیکا یک ربات تلگرام است که می‌تواند به پست‌های کانال‌های روبیکا سین بزند. سین یک نشانه‌ی از تعداد بازدیدکنندگان یک پست است. برخی از کاربران روبیکا ممکن است بخواهند با استفاده از ربات سین روبیکا، تعداد سین‌های پست‌های خود را افزایش دهند.

این ربات کاملا هوشمند و خودکار است و برای استفاده از آن کافی است تا لینک کانال عمومی را وارد کنید و تعداد مورد نظر بازید را مشخص کنید تا این بات تلگرامی به‌صورت خودکار برای شما بازدید را انجام دهد.

 

سایت بازدید‌زن روبیکا

شما با استفاده از خدمات سایت ساناست بخش بازدید کانال روبیکا، میتوانید برای کانال عمومی خود بازدید ثبت کنید. این بازدید به‌صورت آنی به آخرین پست کانال شما اضافه خواهد شد.

برای استفاده از این طیف خدمات نیاز به دانش خاصی نیست و سرویس به‌صورت خودکار خدمات را انجام میدهد.

 

کسب درآمد از طریق فروش بازدید ویو کانال روبیکا

یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌های کسب درآمد با روبیکا، ارائه خدمات SMM است. خدماتی نظیر فروش بازدید یا ممبر برای کانال روبیکا.

برای شروع، میتوانید ابتدا در گروه‌های روبیکا این خدمات را تبلیغ کنید و پس از اینکه سفارش را از مشتری دریافت کردید، با استفاده از سایت یا ربات های ساناست اقدام به ارسال آن کنید. 

 

نحوه ساخت ربات سینر روبیکا

برای ساخت ربات سین روبیکا، شما نیاز به داشتن مهارت‌های برنامه‌نویسی با زبان‌های مختلف دارید. برخی از زبان‌های مورد نیاز عبارتند از: C#، جاوا، PHP و پایتون یا جاوااسکریپت. همچنین شما باید با نحوه‌ی کار با ربات تلگرام آشنا باشید.

به‌طور کل ساخت ربات سینر برای روبیکا کار ساده‌ای نیست و نیاز به دانش برنامه‌نویسی دارد.

ربات سانا اسمارت

سفارش خدمات روبیکا، روبینو و ایتا با استارت آنی و تکمیل سریع با کمترین هزینه ممکن از طریق ربات "سانا اسمارت".